مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:342023-02-18سياسي

فارس من| تنکابن قابلیت گردشگری تفریحی دارد/ مقاصد جدید سفر برای گردشگران تعریف شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه باید مقاصد جدید سفر برای گردشگران تعریف شود،گفت: تنکابن این قابلیت را دارد از جمله اینکه در حوزه اسکله تفریحی و گردشگری دریایی ورود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای تبدیل تنکابن به شهری توریستی جهانی و بسیار پولساز خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ تنکابن شهری پر از شگفتی و شهری برای عاشق شدن که می شود این شعار را با توجه به پتانسیل بسیار خفته این شهر تبدیل به یک واقعیت خیره کننده زیبایی جذابیت و توریستی نمود! اما کجاست این شگفت انگیز زیبای خفته؟ زیاد دور نیست اما از بس که کنارمان قلب تپنده زیبای ظریف و گاها خروشان در بطن خاطرات مردمان این سرزمین بوده شاید کمی تابلو را از دورتر مجال دیدن نیافتیم تا به عظمت و زیبایی حیرت آور این معجزه طبیعت البرز بسیار بیشتر پی ببریم و سرمست از عظمت حیرت انگیزتری که می تواند به روح و روان انسانهای عالم هدیه کند بشویم! چشمه کیله! رودخانه زیبای چشمه کیله!   مسلما کلمات قاصر خواهند شد از بیان عظمت شگرف این رویازیبای خفته که می تواند مرکز ثقل جدید صنعت گردشگری نه صرفا برای توجه به درآمدهای مادی اش که بسیار هدفی ارزان خواهد شد برای این عظمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تنکابن قابلیت گردشگری تفریحی دارد/ مقاصد جدید سفر برای گردشگران تعریف شود

فارس من| تنکابن قابلیت گردشگری تفریحی دارد/ مقاصد جدید سفر برای گردشگران تعریف شود